Söndag...

Jaha då har ännu en vecka passerat. Helgen har varit riktigt rolig, i fredags va Anka här och åt mat och vi tog oss några bira och ett par glas vin. Sen satt vi och snackade skit hela kvällen=) Mot slutet av kvällen pratade Anka me sina polare som fråga om vi ville följa med och Bowla på lördagen och vi tackade ja. Så lördagen låg vi först i sängen till typ tre på eftermiddagen och sen gick vi upp och duscha och greja. Över till Annica vid 1730 för en fördrink och sen tog vi en promenad till bowlinghallen. Det var sjukt kul att bowla var hur länge sen som helst vi spelade sist. Micke vann och jag och Anka fick exakt samma poäng så det blev delad andraplats på vår bana. Killarna på den andra banan hade lite mer poäng men de räknas inte=)
Efter bowlingen gick vi till Harrys och tog en bärs och dansade lite. Hade sjukt kul hela kvällen både jag och Micke, så en underbar helg med trevligt sällskap. Thanx!

Nu mår jag som jag förtjänar, ska plugga men kommer inte riktigt igång, men det kommer väl=) Puss på er!













Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Haft en bra helg? :)

2010-04-18 @ 18:51:15
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: SKönt :D jo jag har haft en bra helg =)

2010-04-19 @ 13:47:07
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: melissa

vad är det för jättetatuering som jag helt missat? Ro upp en bild vettja så jag får se mer! :)

2010-04-20 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0