Tomt...

Nu är det tomt hemma igen, Joline har gått hem till sin pappa och jag är ensam en stund. Klockan 18 kommer Annica hit, vi ska äta lite skaldjurspastasås och ta ett glas vin. Ska bli supertrevligt!

Ikväll kommer även min älskling hem, har saknat honom så mycket denna vecka. Har hänt massa annat skit runt omkring som gjort att jag har varit i behov av en kram av min älskling. Den kommer ikväll!!!

Just nu slappar jag på soffan framför Top Model och undrar hur fan de gör för att hålla sig så smala och fina. Äter det ingenting eller bor de på gymmet. Jag tycker jag kämpar på med bra mat och mycket träning men inte fan ser man ut sådär i kroppen, vad har celluliterna, åderbråcken och finnarna tagit vägen?? Är det bara jag som har sånt;-) Jaja, är på sånt humör idag, vill ändra på de och de o e aldrig nöjd. Imorgon bryr jag mig inte ett skit då vill ja bara ha nya möbler osv. Nej fokusera på något mer väsentligt kanske!

Ska börja förbereda för middagen med Annica... Puss på er och trevlig fredagskväll!


Puss min älskling!


Kommentarer
Postat av: Micke

=) Jag älskar dig baby !



Jepp kommer ikväller så du och Annika får ha lite girl power grejjsimojs..

Saknat dig som fan my love !

Puss

2010-04-16 @ 17:05:00
URL: http://[email protected]
Postat av: L,

fin blogg :)

jackan du fråga i kenzas blogg är från bikbok, kostar 500. slut överallt. finns dock på gina nu för 250 =)

2010-04-16 @ 17:15:58
Postat av: Rebecka

Tack=)

Aha ja jag förstår det de är väl väldigt populära=)

Men tack så mycket för tippset ska kolla in Gina=)

Kram

2010-04-16 @ 17:27:00
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/
Postat av: emelie

härligt att höra att allt är bra med dig :D

2010-04-17 @ 23:56:20
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: M'A

Grattis du är en av finalisterna i veckans blogg tävlingen denna veckan, eftersom det var så många fina bloggar blir det en omröstning. Eftersom du är med i omröstningen får du inte rösta. Men du får såklart be dina läsare och vänner rösta. Lycka till!

2010-04-18 @ 14:46:32
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0