Trött...

Har ont i huvudet och det kliar i halsen, hoppas verkligen att jag inte börjar bli sjuk. Jollie får inte smia mig, har innevecka nästa vecka det innebär att jag ska vara i skolan varje dag, hela dagarna. Har inte tid att vara sjuk då!

NU är det dags att ta nya tag för att sluta snusa igen oxå, hmmm undra hur det ska gå till. Vart hittar man motivationen?

Redovisningen gick superbra=) Som vanligt. Jag och min grupp hade jobbat superbra, så nu känns allt bra igen=) Men det kanske var därifrån jag fick huvudvärken!

Jaja, ska kolla på lyxfällan nu och sen lägga mig och sova så man kanske kan sova bort huvudvärk och halspirr...

Sov gött, natti natt. Imorgon är det FRIDAY....Im in love=) Puss

Åh vad jag längtar efter sommar och Furuvik!


Joline i Furuviksparken


Kommentarer
Postat av: Micke

Tja baby !



Har bara en sak och säga.

Snus is the way of life =)



Eller förresten 2 saker, Jag älskar dig och vi ses kanske ikväll. Puss

2010-04-16 @ 06:44:02
URL: http://gerlstrom.blogg.se/
Postat av: M'a

Söt blogg ! :D



Delta gärna i veckans blogg på min blogg!

2010-04-16 @ 14:23:38
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0