Vilket lugn...

Vilken härlig dag detta har varit, om man räknar bort all ångest man för sakerna man inte fått gjorda idag då. Vi har bara slappat och lekt hela dagen. När hon inte fått Alvedon på länge så är hon helt utslagen, men efter lite Alvedon springer hon runt som om hon var fiskast i världen, lite kul faktiskt. Nu sitter vi och inväntar Biggest Loser och kvällsfika=)

Imorgon blir det upp tidigt, Jolines pappa ska stanna hemma med henne för jag MÅSTE verkligen iväg och plugga imorn. Ska ta mig en runda i spåret också när jag kommer hem sen.

Annica ringde idag, en jättego tjej som jag precis lärt känna, en granne här. Vi ska träffas på fredag och laga lite mat och ta ett glas vin tillsammans. Ska bli supermys!

Hoppas ni får en trevlig kväll, pöss!

Hehe, vi har lekt MONSTER idag=) Hon ser såå grym ut=)


Kommentarer
Postat av: LISOU

Haha, söt bild :)

2010-04-13 @ 19:23:17
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahaha=) Ja ellerhur;-)

2010-04-13 @ 19:43:13
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0