Helg!

Nu har jag varit halva dagen på statsbiblioteket och arbetat tillsamans med Linda och Ramin. Vi hann klart med våra två vetanskapliga artiklar, så skönt! Nu är det helg och sen blir det tentaplugg i två veckor.
   På lördag kommer Kelly (lillasyster) hit och ska bo här tills på onsdag, ska bli mysigt! Vi ska åka till gustavsvik och bada nån dag tänkte vi.
   Idag ska vi bara ha fredagsmys, både Joline och Micke kommer hem idag=) Ska blir härligt att bara koppla av och mysa med de två som man älskar mest i hela världen!
   För övrigt så går allt superbra med träning och hälsosam mat! JAg längtar efter träning nu och känner att jag verkligen gillar det. Mår bra, är pigg och mer fokuserad. Riktigt skönt att gå och lägga sig med en brännande träningsvärk, det ska ju kännas att man gjort något=)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att lillasyster också har blivit ett tränningsfreak, då kan ni ju gå till gymmet i veckan. Ha det så kul, kram Mamma.

2010-02-26 @ 16:43:38
Postat av: Becka

Vilken tur=) För jag åker dit nästan varje dag=)

Kram kram

2010-02-26 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0