2010 New Start...

Hej! Det var länge sen jag skrev nu, har haft lite fullt upp=) Har nyligen legat sjuk i vinterkräksjukan och det har inte varit roligt vill jag lova! Det var väldigt länge sedan jag spydde och hade nästan glömt hur det känns, nu kommer jag aldrig glömma det igen. Man tror att man ska dö varje gång, det är så äckligt och hela kroppen värker! Aldrig mer vill jag utsättas för denna påfrestelse. Dessutom var det väldigt dålig timing då Cissi skulle bo hos mig tis-fre denna vecka. Hon har fått en akutlägenhet från fredag men behövde komma tis. eftersom hon ska regga sig imorgon. Hon ligger just nu på ett vandrarhem i stan den stackaren, men men, bättre det än att bli smittad av mig precis till skolstart. Känns skönt att hon har kommit till Örebro nu iaf min rara vän.

Jag går nu sista veckan på pedagogiken och har bara en hemtenta kvar på torsdag-fredag. Sen är det klart. Jag fick vg på delkurs 3 nu och det känns otroligt roligt med tanke på att om man får vg på två delkurser så får man automatiskt vg på hela kursen när man e klar. Så jag behöver bara skriva godkänt på tentan nu, känns bra. Det går oftast bättre när man inte har så höga krav på sig själv.

Jag längtar verkligen efter att få komma igång med de nya kurserna. Ska bli intressant att se hur man arbetar på hälsoakademin och distanskursen.

Saknar min lilla babe som är uppe i Åre, systeryster fyller ju 20 år snart så jag ska försöka ta mig hem den helgen runt den 20/1. Tänk vad tiden går fort, det var ju jag som fyllde 20 nyss känns det som=) Men det var ju över 5 år sen.

Nu ska jag gå och lägga mig igen har typ spenderat de senaste 3 dygnen i sängen=) Så fort jag är fullt återställd ska jag se till att börja träna igen=) Hehe mitt nya liv som det brukar heta, får se hur det går denna gång.

HA de så gott alla vänner.

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0