Söndag...


Har precis kommit hem från Cissi. Har varit där och ätit middag och haft myskväll. Hon har fått superfint hemma i lägenheten nu, så glad att hon har flyttat hit, det underlättar mycket. Speciellt dessa dagar då både Micke och Joline lämnar mig för en vecka. Nu ligger jag på soffan och gosar med Latias. Han är så gosig min lilla katt, sover jämt på mig och ska pussas och kramas. Försöker plugga lite men är ganska trött, får nog fortsätta i morgonbitti. Ska ha möte över nätet imorgon med min seminariegrupp.

I torsdags var jag och Joline iväg med Latias till veterinären, han skulle kastreras. Det gick jättebra. Det var så roligt när jag kom till dagis sen efter. Fröken där berättade att Jolin hade berättat för alla barnen vad vi hade gjort med Latias, hon sa: Doktorn ska ta bort kulorna på katten så det inte blir så många bebisar, för då måste vi ha några hos Micke, några hemma och några hos pappa. Hahahaha, hon är ju för förtjusande min lilla dam=)

Nä nu ska jag lägga mig till rätta och försöka somna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0