Arbetsintervju...

Shit vad nervös jag är, trodde inte att jag skulle bli så nervös, men jag antar att det är för att jag verkligen vill ha detta jobb=) Pirrar sådär skönt i magen och jag kan inte tänka på något annat. Hmm, 3 timmar kvar, 2 timmar tills jag ska åka, hoppas att jag hittar! Jag ska ta ur piercingen ur läppen iaf och jag har långarmad tröja så inte tatueringarna syns=) De får bli en överraskning sen om jag får jobbet=) Nee jag ska givetvis visa om han frågar men annars är det ingen mening att skylta med dem.
   Jag skulle egentligen behöva plugga nu men min hjärna kan inte koncentrera sig på nått annat än intervjun just nu. Vi ska nämligen börja med aktivitetsanalys nu och det verkar superspännande! Men först måste jag själv under en hel vecka skriva upp alla mina egna aktiviteter, allt från tvångsaktiviteter (jobba, plugga, ta hand om barn) till behovsaktiviteter (sova, äta, personlig vård), och fritidsaktiviteter (gymmet, lek, sociala aktiviteter). Sen ska man analysera aktivitetens betydelse för livskvalitet. Ska även analysera varför man gör de val man gör och vad det finns för komponenter runt omkring som kan påverka valen. Nu börjar det roliga i utbildningen!
   Annars är det bra med mig, Joline är hemma och Micke är i Gränges. På lördag ska vi på 30-års fest hos Jolines pappa Jocke. Han fyllde igår så vi var där och åt lite tårta och så.
   Nej nu ska jag återgå till att bli nervös, ska försöka låta bli att bita på naglarna=) Ha en trevlig dag och önska mig lycka till! Pöss


Kommentarer
Postat av: cgg

Lycka till Rebecka! Om du inte får jobbet så är det arbetsköparen som missar...

2010-03-18 @ 21:45:33
URL: http://www.brunnsvikbloggar.blogspot.com
Postat av: Becka

Tack Christina=) Du är alltid lika rar=) Kram

2010-03-20 @ 11:29:18
URL: http://rebeckafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0