Vattengympa!

Nu har jag och Cissi kört ett pass i poolen på morgonen. Helt underbar start på dagen. Det var rätt drygt faktiskt, man kände verkligen att det gav nått när man se klev upp ur vattnet. Nu blir det tentaplugg resten av dagen. Ja förutom ikväll då när jag ska iväg på KBT igen. Kommer man må så härligt för en stund igen=) Men helheten av mitt nya liv har faktiskt gett goda resultat. KBT, gymma och balanserad kost har gett mig mycket mer energi och jag känner mig mycket gladare och starkare. Så skönt. Ska aldrig sluta med detta!

Joline är sjuk idag, har tydligen spytt imorse, stackaren. Tur att hon är hos Jocke iaf, har inte tid att bli sjuk nu när jag ska ha tenta på måndag=)

Kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0